Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Uppdatering

Av Lisa Sund - 1 september 2013 19:36

Lite uppdatering om vad som har hänt sedan sist. Först och främst så har ju min Bumpis flyttat. Efter att få ha rått om henne i ett tag så var det nu dags att flyga vidare mot nya äventyr. Vi saknar dig Bumpis! Det är nog åtminstånde en gång om dagen som Nova frågar efter sin "Nanna".

 

 

 

Vi fick några häftiga bubbelsvärd av moster Marie som vi testade ute på gården. Nova var dock mer intresserad av att smaka.

 


 
 

 

William hittade idag också telia fjärrkontrollen som varit borta säkert ett halvår. Vi hann till och med köpa en ny och skaffat appar i telefonerna så man kunde byta kanal igen. Vart hittade han den? Jo, innuti förstärkaren! Jag undrar vem som stoppat den där? *tittar på Nova*

 

 

 

Sedan hade jag ju kräftskiva med tjejerna på jobbet också. Jag har då aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då. Tårarna verkligen sprutade.

 

 

 

Så har vi också äntligen fått tummen ur och köpt en till tripp-trapp stol till Nova. Eller ja Nova bestämde enhäldigt att hon skulle ha Williams stol och han fick ta den nya. Det var mycket uppskattat även fast det inte är så lätt att komma ihåg att man ska sitta ner på stolen.

 

 

 

 

 
 
mormor ÅSA

mormor ÅSA

3 september 2013 08:11

jag tror det är tomt efter "Nanna".
Kuliga bubbelsvärd & Härlig kräftfest.

Hösten svepte förbi ett kort tag med mycket blåst.
Idag kom sensommar igen-HÄRLIGT.
Vi ska gå på "Humana sommarfest"

http://URL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Sund - 22 december 2013 21:28


December passerar verkligen med stormsteg, vi har hunnit med MASSOR denna månad. Ändå så känner jag mig så lugn och fin, riktigt härlig julstämning.   Min stora duktiga kille fick gå till tandläkaren denna månad. Han blev väldigt uppspelt och pra...

Av Lisa Sund - 3 december 2013 19:49


Oj, nu var det verkligen länge sedan jag bloggade. Nu var det verkligen på tiden att ta sig i kragen. Ja vi får köra recappå hela november helt enkelt :)   Vi börjar lite smått med barnen som givetvis fortfarande retar gallfeber på varandra men s...

Av Lisa Sund - 31 oktober 2013 20:07


En liten oktober uppdatering. Vi har införskaffat lite vinterkläder till barnen nu, eller ja till William iaf eftersom Novas overall från förra året passade riktigt bra nu. Undra just hur mycket hon drunknade i den förra året. Härliga färger blev det...

Av Lisa Sund - 14 oktober 2013 19:39


Om vi börjar med vad vi gjorde resten av september så har vi hunnit med att leka lite med med play doh. Det är alltid uppskattat, även om det blir en del bråk, för man bara måste ju ha samma färg samtidigt även om det finns 5011 andra att leka med. ...

Av Lisa Sund - 22 september 2013 19:23

Så var det alltså dags för min lillasyster att fylla 30 år. Hon kommer alltid att vara liten i mina ögon :) Anna och Björn kom redan på fredagen och det blev så trevligt med lite kortspel och en massa skratt på kvällen. På lördagen blev det först lit...

Ovido - Quiz & Flashcards