Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Nova 1 månad :)

Av Lisa Sund - 5 februari 2012 18:04

Tänka sig att min lilla tjej redan är en månad. Tiden har både gått otroligt fort och otroligt långsamt :) Det är väl så med barn. Hon började fira sin månadsdag med att vara vaken precis hela natten och kra slut på båda föräldrarna. Hon var så otroligt täppt i näsan och trilskas ju med att bara andas genom näsan, så när hon inte kunde dra in luft blev hon arg och började skrika. Å är man vaken så mycket på natten ja då måste man ju sova hela dagen, så vi har inte sett mycket av henne idag alls :) Tur att det är söndag iaf, så att inte Anders behövde vara zombie på jobbet.


Vi passade på att titta på mellodifestivalen idag, vi satt hela familjen i soffan och lyssnade på musik och åt lite fruktsallad. Det var en riktigt bra delfinal, många bra låtar. Loreen var helt klart bäst tycker jag, men jag gillade Dead by april också, båda som gick vidare till final. Torsten Flink vet jag inte hur folk kunde rösta igenom, men men ...


Aja jag förbereder mig för ännu en terrorist i natt så jag ska försöka få mig någon timmes sömn redan nu (18.15). Man måste anpassa sig efter den lilla, får hoppas att vi hittar några fina rutiner snart, så man kan börja bli människa igen. 

 
 
Ingen bild

från mormor ÅSA

6 februari 2012 19:29

Idag må 6/2 har morfar visat mig din blogg & lagt inden hos mig. Vad underbart du skriver om William & Nova.
Direkt med både glädje & motgångar. Det "lyser" lycka från er.
Kram mormor ÅSA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Sund - 22 december 2013 21:28


December passerar verkligen med stormsteg, vi har hunnit med MASSOR denna månad. Ändå så känner jag mig så lugn och fin, riktigt härlig julstämning.   Min stora duktiga kille fick gå till tandläkaren denna månad. Han blev väldigt uppspelt och pra...

Av Lisa Sund - 3 december 2013 19:49


Oj, nu var det verkligen länge sedan jag bloggade. Nu var det verkligen på tiden att ta sig i kragen. Ja vi får köra recappå hela november helt enkelt :)   Vi börjar lite smått med barnen som givetvis fortfarande retar gallfeber på varandra men s...

Av Lisa Sund - 31 oktober 2013 20:07


En liten oktober uppdatering. Vi har införskaffat lite vinterkläder till barnen nu, eller ja till William iaf eftersom Novas overall från förra året passade riktigt bra nu. Undra just hur mycket hon drunknade i den förra året. Härliga färger blev det...

Av Lisa Sund - 14 oktober 2013 19:39


Om vi börjar med vad vi gjorde resten av september så har vi hunnit med att leka lite med med play doh. Det är alltid uppskattat, även om det blir en del bråk, för man bara måste ju ha samma färg samtidigt även om det finns 5011 andra att leka med. ...

Av Lisa Sund - 22 september 2013 19:23

Så var det alltså dags för min lillasyster att fylla 30 år. Hon kommer alltid att vara liten i mina ögon :) Anna och Björn kom redan på fredagen och det blev så trevligt med lite kortspel och en massa skratt på kvällen. På lördagen blev det först lit...

Ovido - Quiz & Flashcards